Deutsche Bank – informacje ogólne

Deutsche Bank to jedna z największych instytucji bankowych na świecie. Klienci banku znajdujący się w 70 krajach na całym globie i korzystający z 2000 oddziałów, doskonale znają politykę współdziałania i współpracy, której hołduje Deutsche Bank. W samej Polsce z usług banku korzysta ponad 800 tysięcy osób, mając do dyspozycji 200 bankomatów. Deutsche Bank oferuje ponad 250 produktów i usług, dostępnych w różnych walutach i klasach. Oprócz tego może pochwalić się funduszami inwestycyjnymi zarządzanymi przez takie renomowane instytucje, jak choćby Black Rock czy Superfund. Stawia na stały kontakt z klientem, czego dowodem może być nowoczesna forma komunikacji, mowa tu o Internecie i teleserwisie. Oprócz małych i średnich firm, bank obsługuje także klientów indywidulanych oraz korporacyjnych.  Co ciekawe, Deutsche Bank angażuje się w bardzo różne inicjatywy społeczne, jak choćby pomoc dzieciom, wsparcie sztuki współczesnej czy koncerty muzyczne. Kierują się dewizą „Giving more than just money”. W swojej ofercie mają liczne lokaty, ale nie tylko. Dobre kredyty gotówkowe, konta osobiste, konta oszczędnościowe, produkty inwestycyjne, kredyty hipoteczne, karty kredytowe, ubezpieczenia oraz usługi maklerskie na najwyższym poziomie. To decyduje o solidności Deutsche Banku.

Historia Deutsche Banku

Historia Deutsche Banku jest bardzo długa i rozpoczyna się w 1870 roku w Berlinie. To tam ustalono główny cel specjalizacji banku – obsługa handlu zagranicznego. Dlatego właśnie dwa lata później otwarto oddziały w Londynie, Szanghaju i Jokohamie. W 1876 roku dzięki wchłonięciu dwóch innych banków, Deutsche Bank stał się liderem na rynku berlińskim. Bank uczestniczył w największych przedsięwzięciach naszych czasów jak budowa Kolei Bagdadzkiej czy budowa Północno-Pacyficznej Linii Kolejowej w Stanach Zjednoczonych. Po wielu latach bardzo dobrego radzenia sobie na międzynarodowym rynku finansowym, Deutsche Bank postanowił wejść na rynek Polski. Stało się to w 1990 roku. Od 1995 roku Deutsche Bank świadczy w naszym kraju usługi z zakresu bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. W 2001 roku otworzono centrum telefoniczne banku oraz nową usługę bankowości elektronicznej. Na rynku pojawił się Deutsche Bank PBC S.A., który trzynaście lat później połączył się z Deutsche Bank Polska S.A. Tak właśnie powstał jeden wielki bank na terenie Polski.

Oferta produktowa Deutsche Banku dla klienta indywidualnego

Oferta Deutsche Banku jest niezwykle rozbudowana. Świadczyć może o tym propozycja aż 8 rodzajów kont dla klienta indywidualnego, w tym konta internetowego i walutowego. Dwa rodzaje kart do konta oraz sześć kart kredytowych dostosowanych do różnych potrzeb klientów to także gratka dla osób niezdecydowanych. Osiem lokat jak db Lokata Wybitna oraz db Polisa to świetna oferta. Co więcej Deutsche Bank ma również rozbudowaną ofertę kredytów i pożyczek. Kredyty gotówkowe, konsolidacyjne, pożyczki pod aktywa i wiele innych. Paleta propozycji jest naprawdę imponująca. Jeśli zaś chodzi o inwestycje to nie ma się czym martwić, odpowiednia opcja na pewno się znajdzie. Można wybrać coś z funduszy inwestycyjnych, inwestycji strukturyzowanych, konta maklerskiego oraz specjalnych programów oszczędnościowo-inwestycyjnych, jak choćby db Emerytura czy db Mennica. Poza tym, bank zajmuje się również w szerokim zakresie ubezpieczeniami oraz rynkiem walutowym w opcji Transakcje Today. Klientom Deutsche Banku nie straszne będą wyjazdy za granicę. Ubezpieczenie na życie lub mieszkanie jest bardzo proste do kupienia. Bardzo ciekawą opcją są pakiety medyczne, które obejmują całe rodziny. Z Deutsche Bankiem możemy również wziąć udział w programach rabatowych i zyskać produkty najlepszych marek albo po prostu doładować telefon.

Oferta produktowa Deutsche Banku dla klienta biznesowego

Propozycje ofert dla klienta biznesowego również potwierdzają pełen profesjonalizm banku. Szeroka gama db Rozwiązań to dowód na to jak dogodne warunki może stworzyć placówka. Można wyróżnić rozwiązania dla rozwoju, płynności finansowej, bezpieczeństwa, handlu zagranicznego. Mają one na celu zapewnienie stabilność działalności firmy. Pomóc mogą również rachunki i rozliczenia. DB i tu pokazuje swoje możliwości. Rachunek pomocniczy albo dopasowany do potrzeb klienta tzw. db S, db M, db L lub db XL. To bardzo dobra opcja dla tych, którzy chcą wiedzieć z góry, jakie poniosą koszty za ich użytkowanie. W Deutsche Banku możliwe są również płatności masowe, ale nie tylko. Firmy mogą skorzystać z lokat negocjowanych, walutowych o stałym oprocentowaniu, bądź tradycyjnych. Depozyty strukturyzowane i fundusze inwestycyjne to dobra inwestycja środków. Wystarczy wybrać jedną z 6 możliwości. Jak w każdym banku klient ma wybór spomiędzy kilku kredytów. W DB jednak mowa tu o 13 rodzajach. W innych placówkach nie ma takiej możliwości. Daje to niesamowite perspektywy działania. W dziale finansowania banku również znajdziemy coś dla siebie. Faktoring, finansowanie nieruchomości komercyjnych, sieci franczyzowych, a także finansowanie transakcji handlowych, jak inkaso, leasing, akredytywa bankowa, gwarancja bankowa to nie jedyne atrakcyjne produkty. Klienci biznesowi mogą liczyć również na konto maklerskie oraz usługi rynku walutowego i stóp procentowych.

Jak więc widzimy oferta Deutsche Banku jest naprawdę bogata i dla wielu osób niewątpliwie atrakcyjna. Z drugiej jednak strony przed podjęciem ostatecznej decyzji o np. otwarciu rachunku warto zapoznać się z jak największą liczbą propozycji, by wybrać tę faktycznie najlepszą. Na szczęście nie musisz już tracić na to masy czasu i energii – zadanie to ułatwi Ci znacznie nasza porównywarka finansowa PADO24.

  • Aktualności