mBank – informacje ogólne

W 2000 roku mBank był pierwszym bankiem internetowym w Polsce. Utworzono go z inicjatywy BRE Banku. Potem powstał MultiBank, oparty na tradycyjnej bankowości, który w 2013 roku został wchłonięty przez mBank. Bank ten zdobył zaufanie 3,5 miliona osób i swoją ofertę kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. To dzięki rozwiązaniom technologicznym, bank stał się popularny. Klienci mogli bez trudu operować swoim kapitałem mając dostęp do Internetu bądź telefon komórkowy. Lokaty, konta osobiste i firmowe, ubezpieczenia, telefonia, konta walutowe to tylko część oferty. mBank to innowacyjność i nowoczesność. Idąc z duchem czasu nie zapomina o innych. Bank założył fundację, która aktywnie działa i rozszerza pole swojej działalności. Dotacje, programy grantowe oraz stypendia to nie jedyne formy pomocy jakie oferuje mBank. Podnoszenie poziomu edukacji to jego główne zadanie. Profesjonalne doradztwo oraz liczne, jak na jeden bank, promocje również pokazują jakość oferowaną przez placówkę. Poza tym, mBank stawia na ciągły rozwój, o czym świadczy uruchomienie oddziałów w Czechach i na Słowacji.

Historia mBanku

Aby zrozumieć, jaką drogę przeszedł mBank, należy cofnąć się w czasie do 1986 roku. To wtedy swoją działalność rozpoczął wspomniany już BRE Bank. Po kilkunastu latach działalności członek zarządu Sławomir Lachowski stworzył koncepcję banku dla średnio zamożnych oraz model banku internetowego – mBank. Było to przedsięwzięcie niezwykle karkołomne, ale udane. Rok później uruchomiono Multibank. Co więcej, sukces mBanku był zaskakujący. A dostęp niezwykle dogodny, mimo złej sławy wirtualnej bankowości. W 2007 roku udało rozszerzyć się pole działania na dwa kraje – Czechy i Słowację. Rok 2013 natomiast okazał się rokiem zmian. Nastąpił rebranding. Odtąd Grupa BRE funkcjonuje pod jedną nazwą. Podczas kilkuletniej działalności, mBank był także partnerem dla  największych wydarzeń w kraju, jak choćby OFF Festivalu. Bank został również wyróżniony w 2008 roku nagrodą Superbrand. Jest to nagroda dla najsilniejszej marki konsumenckiej na polskim rynku. W 2015 roku zaś, otrzymał nagrodę Mobile Trends Awards, przyznawaną najlepszym firmom z branży technologii mobilnych.

Oferta mBanku dla klienta indywidualnego

mBank ma rozbudowaną ofertę dla swoich klientów, dopasowaną do ich potrzeb. Jedenaście rodzajów kont osobistych, w tym izzyKonto już od 13. roku życia, eKonto dla młodych czy eKonto mobilne. Lokata na 4%, Lokata 3 dniowa, konto walutowe albo konto oszczędnościowe to także dobry wybór. Co ciekawe, bank ten oferuje szeroki wachlarz kart kredytowych oraz karty przedpłacone, debetowe oraz płatność telefonem. Dodatkowo, atrakcyjną propozycją dla klientów będzie zapewne oferta mOkazji. Dzięki niej płacisz mniej za swoje zakupy. mBank proponuje swoim klientom także kartę kredytową Miles&More, dzięki której bilety lotnicze staną się tańsze. Wystarczy zbierać mile. Lokaty strukturyzowane i fundusze inwestycyjne są również obecne w ofercie. Klient może się oprócz tego ubezpieczyć na życie i zdrowie, może także zabezpieczyć swój samochód i mieszkanie. Usługa Cash Back, Ekspert online, doładowania telefonu oraz spłata należności w ratach to tylko część korzyści. Innowacyjnym rozwiązaniem, zwłaszcza dla młodych osób może być opcja doładowania telefonu przez sms. Można tego dokonać nie tylko dla siebie, ale w razie potrzeby i drugiej osobie. mBank jest bardzo dobrym wyborem, gdy klienta interesują programy rabatowe. Ich ilość jest oszałamiająca i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. mBank daje niesamowite możliwości i swobodę finansową.

Oferta mBanku dla klienta biznesowego

Propozycje mBanku dla firm również są rozbudowane. Konta podstawowe, jak choćby Ja-Profesjonalista, mBiznes konto Premium czy mBiznes konto Start to tylko część oferty. Oszczędzanie nie jest trudne, ponieważ można skorzystać z konta mBiznes max oraz mBiznes plus. Dobrym rozwiązaniem są również lokaty dla firm. Konta walutowe w 4 obcych jednostkach monetarnych też mają swoje plusy. mBank proponuje dobrą opcję jaką jest konto pomocnicze dla firm oraz 5 kart debetowych i 2 karty kredytowe. Zapewnia także dogodne warunki kredytowe. Można więc skorzystać z kredytu gwarantowanego dla firm, pożyczki firmowej, Leasingu lub przeniesienia kredytu. Firmy mogą także liczyć na udogodnienia takie jak powiadomienia sms, doładowanie telefonu, mTransfer, terminale płatnicze oraz dyspozycje online. To jednak kropla w morzu możliwości jakie daje bank. Trzeba jedynie dokładnie przyjrzeć się ofercie i dokonać wyboru najkorzystniejszej dla nas opcji.

Zanim jednak zdecydujemy się otworzyć konkretne konto, warto zorientować się w innych możliwościach, w tym co mają nam do zaoferowania pozostałe banki. Zachęcamy więc do zajrzenia do naszej porównywarki finansowej i zestawienia w ten sposób ze sobą różnych propozycji.

 

  • Aktualności